Nejčastější dotazy
Už mám vybráno, je dané zboží skladem?
U každého produktu je uvedená jeho dostupnost. Pokud je tam napsáno „skladem“, zboží je připraveno k okamžité expedici. Pokud je uvedeno „není skladem“, tak nás prosím kontaktujte telefonicky nebo emailem a my Vám rádi sdělíme či ověříme čas jeho naskladnění. Vždy se budeme snažit, aby Vám naše produkty dělaly co nejdříve radost.
Zboží už dorazilo ke mně, ale rád/a bych jej vyměnil/a či vrátil/a – jak to mám udělat?
V obou případech nás prosím předem kontaktujte. Pokud se jedná o výměnu zboží, tak nám jej po předchozí domluvě s námi pošlete zpět a my Vám ihned po jeho doručení nově vybraný produkt či produkty pošleme. (V případě, že je nově vybrané zboží skladem).
Chcete-li zboží vrátit zpět, vyplňte a podepište prosím formulář pro odstoupení od smlouvy a pošlete nám jej vytištěný poštou či naskenovaný elektronicky a následně pošlete zboží zpět na naší adresu. Zboží můžete vrátit do 14-ti dnů bez udání důvodu.
Kde najdu formulář pro odstoupení od smlouvy?
Poslali jsme Vám jej v příloze e-mailu spolu s obchodními podmínkami, ve kterém Vám potvrzujeme objednávku. Pokud ho i tak nemáte nebo jej nemůžete najít, kontaktujte nás. Můžete si jej také stáhnout zde.
Vrátil/a jsem Vám zboží, kdy dostanu peníze zpět?
Jakmile se balíček vrátí, budeme Vás kontaktovat a penízky můžete čekat do 14 ti dnů. Zatím se můžete podívat, co je u nás nového!
Kdo hradí náklady na dopravu v případě výměny či vrácení zboží?
Náklady spojené s výměnou či vrácením zboží si v každém případě hradí kupující.
Jakým způsobem mi bude zakoupené zboží doručeno?
Na výběr máte dva způsoby dopravy:
Zásilkovou službu PPL
Česká pošta „Balík do ruky“
Způsob dopravy si můžete sami vybrat ve druhém kroku objednávky.
Jak můžu zboží zaplatit?
Buď předem, bezhotovostně na náš účet, anebo dobírkou při předání zboží dopravcem. Způsob platby si také můžete vybrat ve druhém kroku objednávky.
Můžu si někde vyzvednout zboží osobně?
Bohužel službu osobního odběru zatím nenabízíme, ale děláme vše pro to, abychom Vám do budoucna i v tomto případě mohli vyjít vstříc.
Už se na balíček těším, kdy jej můžu očekávat?
Termín dodání závisí na dostupnosti vybraného produktu a vybraném způsobu platby. V případě, že je zboží skladem a vyberete si způsob platby dobírkou – balíček může být defacto odeslán okamžitě po potvrzení objednávky. V případě bezhotovostní platby předem bude zboží odesláno ihned po připsání Vaší platby na náš účet. Doba přepravy – od předání zboží přepravci – je maximálně 48 hodin. Většinou jej můžete očekávat do druhého dne. Dobu přepravy od nás k Vám my však už neovlivníme.
Zboží, které jsem u Vás koupila/a má vadu, co mám dělat?
Veškeré informace k reklamacím najdete v sekci Reklamace.
Vlastním obchod a rád bych prodával některé produkty, které nabízíte, je to možné?
ANO! Většinu produktů, které nabízíme, máme i ve velkoobchodní nabídce. Jedná se zejména o produkty značky kalhoty MAC a kabelky Paul´s Boutique. Více informací se dozvíte na našich velkoobchodních webových stránkách – www.pm-styl.cz, nebo nás kontaktujte emailem: romana@pm-styl.cz, či telefonicky +420 606160438.